Фізика і математика в дії: дослідження енергії зарядженого конденсатора
У рамках міжпредметного підходу відбувся бінарний урок із фізики та математики, де учні досліджували енергію зарядженого конденсатора.
У Вінницькому ліцеї безпекового спрямування пройшов бінарний урок з фізики та математики на тему «Фізика і математика в дії: дослідження енергії зарядженого конденсатора». Заняття провели вчитель фізики Ірина Баніт та вчитель математики Ольга Скляренко.
Під час уроку учні пригадали основні поняття про електричні кола та конденсатори, а також застосували математичні методи для дослідження залежності ємності конденсатора від площі пластин та відстані між ними. Ліцеїсти порівняли статистичні дані ємності, аналізували фізичні формули та робили висновки про зміну енергії зарядженого конденсатора.
Таке інтегроване заняття допомогло поєднати теоретичні знання з практикою, розвинути міжпредметне мислення і показало, як тісно пов’язані фізика та математика в реальному житті. Урок пройшов у творчій атмосфері, що сприяло підвищенню зацікавленості учнів до точних наук і стимулювало їх до подальшого навчання.